Het seizoen is alweer een tijdje ten einde en het was voor het eerste en tweede een super seizoen; beide hebben de nacompetitie behaald. Ook hierin begon het voor beide teams voorspoedig alleen tijdens de finales waren de tegenstanders beter en zat een promotie er helaas niet in!

De dames hadden een lastig seizoen voor de boeg in de tweede klasse, en lastig werd het. Punten waren erg spaarzaam en een degradatie was dan ook onvermijdbaar.

Bij alle teams we gedurende het jaar de contracten verlengd met zowel Arjan Keuken bij het eerste, Harold Muis bij het tweede en Niek Welleweerd bij de dames. Hiermee zijn we als bestuur natuurlijk erg blij ook gezien de geleverde prestaties afgelopen seizoen.

Ook is het contract met Esmee Schepers verlengd als verzorgster van het eerste en zal Martijn Huisjes leider blijven.

Helaas hebben ook twee mensen aangegeven te stoppen – in dit geval beide als grensrechter – Lucas Scholten en Henk Luisman. Beide zullen tijdens de algemene ledenvergadering bedankt worden voor hun geleverde diensten!!

Met dit laatste feit komt natuurlijk ook meteen de volgende probleem voor het volgende seizoen – we zijn op zoek naar grensrechters!!!

Er zijn al een aantal mensen benaderd helaas nog niet met positief resultaat!

DUS BIJ DEZE DE VRAAG AAN JULLIE ALLEMAAL:

WIJ ZOEKEN VOOR HET SEIZOEN 2018-2019 GRENSRECHTERS VOOR ZOWEL HET 1e EN 2e ELFTAL ALS VOOR DE VROUWEN 1!

Mocht je geïnteresseerd zijn neem dan contact op met Alwin Huisjes!!

Hopelijk zijn er leden (of niet leden natuurlijk) die deze belangrijke taak op zich willen nemen!