We willen als bestuur graag het bericht onder de aandacht brengen wat we vanuit de gemeente hebben ontvangen. Je kunt je nu gratis aanmelden voor de opleiding verenigingsscheidsrechter. Zie onderstaand bericht:

Bij SVV’56 in Sibculo wordt dit voorjaar de opleiding verenigingsscheidsrechter veld georganiseerd. Wij als Clubondersteuning Gewoon Actief en Gezond hebben deze KNVB-opleiding aangevraagd vanuit de services van het Sport- en beweegakkoord. Daardoor kunnen potentiële scheidsrechters van de voetbalverenigingen uit de gemeente Hardenberg hier kosteloos aan deelnemen.

Deze opleiding bevat vier bijeenkomsten, waarin je wordt klaargestoomd voor het fluiten van wedstrijden binnen de vereniging.

Aanmelden

Via de volgende aanmeldlink kan er ingeschreven worden voor de opleiding verenigingsscheidsrechter bij SVV’56 à  https://www.knvb.nl/inschrijfportaal/detail/18316572

Er is plek voor maximaal 16 deelnemers.

Deelname is dus gratis!

Aandachtspunt: Het deelnamegeld wat getoond wordt als je op de aanmeldlink klikt kan genegeerd worden.

Bij vragen kun je 1 van de bestuursleden aanspreken!