Afgelopen vrijdag 28 oktober heeft de algemene ledenvergadering over seizoen 2021-2022 plaatsgevonden. Hier waren 38 leden aanwezig. Ondanks het beperkte aantal aanwezig leden hebben we veel goede vragen gekregen, we willen onze leden bedanken voor de betrokkenheid bij de vereniging. Dit wordt zeer gewaardeerd.

Bestuurswisselingen

Simon Benjamins is afgetreden als bestuurslid jeugd, Boyan de Jong is hiervoor in de plaats gekomen. Boyan, veel succes!

Sander Hutten heeft afscheid genomen als secretaris van de vereniging, de functie is tot op heden nog vacant. Mocht je interesse hebben, meld je dan bij één van de bestuursleden.

Tina Welleweerd is afgetreden als voorzitter van de kantinecommissie. Tina heeft niet 1, maar 2 opvolgers: Derk Lotterman en Christiaan Kuiper. Ook wensen wij de heren veel succes.

We willen Simon, Sander en Tina hartelijk bedanken voor de jarenlange inzet voor onze voetbalvereniging.

Namens het bestuur,

Eddy Hankamp