Op zaterdag 9 september zal de jaarlijkse gemeente cup voor eerste elftallen weer worden gehouden, dit jaar is de organisatie in handen van HHC Hardenberg.

Hieronder zie je de uitnodiging van HHC Hardenberg:

Zoals u weet komt ons eerste elftal uit in de Tweede Divisie. De competitiestart is op zaterdag 26 augustus en het programma van de Tweede Divisie geeft voor zaterdag 9 september de wedstrijd HHC Hardenberg – Kozakken Boys. We hebben het speelschema van de gemeentecup hierop aangepast zodat de huldiging rond 15.00 plaats kan vinden.

Vanwege deze thuiswedstrijd organiseert onze supportersvereniging HHC ClubSupport op deze dag de jaarlijkse Open Dag van onze vereniging. Rondom het hoofdveld en de velden waar de gemeentecup gespeeld wordt is van alles te doen voor jong en oud.

Poule-indeling:

Wedstrijdschema: