ZVO zaal 3 – Bruchterveld zaal 1

Spelers: Bernard (doel), Gert, Gerjon, Arno, Jarno, Martin en Henri
Leiders: Klaas en Wim

Scoreverloop: 22e min 1-0 en 23e min 1-1 Martin

Vorige week woensdag speelde het zaalteam nog ietwat teleurgesteld na het onnodige gelijkspel tegen hekkensluiter Bergentheim 2. Maandagavond moesten we het in Ommen opnemen tegen koploper ZVO 3.

ZVO liet vanaf het begin zien niet voor niets bovenaan te staan. Het bleek een goed ingespeeld team waartegen we de hele wedstrijd alle zeilen bij moesten zetten voor een goed resultaat. Zo werd deze avond door onze tegenstander meerdere keren tegen het aluminium geschoten. Gelukkig stond ook Bernard weer een uitstekende wedstrijd te keepen en frustreerde hij menig keer de blauw-witten. Wij kwamen niet verder dan een paar slappe schotjes van te verre afstand. Na 22 minuten kwam ZVO op voorsprong, gelukkig wisten wij binnen de minuut gelijk te maken. De keeper wist een schot van Henri niet goed te verwerken, waardoor Martin die goed was meegelopen de bal in het lege doel kon lopen. Hier bleef het de eerste helft bij.

De tweede helft was vooral een test voor onze conditie. Met hangen en wurgen en het nodige geluk wisten we verdere tegendoelpunten te voorkomen. Zo pakten we opnieuw een punt, waarmee we dit keer een stuk beter konden leven. Na een overwinning en drie gelijke spelen hebben we nog steeds niet verloren in de derde klasse en doen we na de promotie best leuk mee. Helaas zijn we nu weer drie weken vrij en wordt ons ritme opnieuw onderbroken. Hopelijk hebben we hier op 27 november tegen Bergentheim 1 niet al teveel hinder van, want een overwinning zou best weer eens lekker smaken.