Fluiten in Portugal

Ruben Rolfes heeft vorige week op een internationaal jeugd toernooi  gefloten en geassisteerd, hieronder een verslag, uiteraard zijn wij als club erg trots op Ruben, op jonge leeftijd laat hij wekelijks al zien hoe goed hij is en nog gaat worden, veel succes Ruben de komende tijd..!!

Op uitnodiging van de scheidsrechtersvereniging Nijverdal (SNO), heb ik met nog zeven jonge talentvolle arbiters wedtrijden gefloten en geassisteerd in het buitenland!

Wij zijn donderdagochtend 27 oktober 2022 om 08.00 uur Portugese tijd, aangekomen in Silvis (Portugal) en zijn tot zondag 30 oktober actief geweest tijdens het internationale U15 toernooi ALGARVE CUP 2022, waaraan o.a. Benfica, Braga, Ajax, Sporting CP en Club Brugge hebben deelgenomen

Ik heb Gefloten bij de wedstrijden:
Crossfire Premier – FC Silves (7-0)
Sonderjyske – Crossfire Premier (0-1)
FC Silves – IFK Lindigo (0-3)
IFK Lidingo – Sonderjyske (1-3)
PFA – Crossfire Premier (0-1)

Ik was ook assistent bij wedstrijden, o.a. bij de finale tussen FC Nordsjaelland – AFC Ajax (2-2).

FC Nordsjaelland wint na strafschoppen. Verrassend!

Het was zeer gezellig, met de andere scheidsrechters. In de vrije tijd zijn we naar Carvoeiro geweest,  in Nederlands/Engels cafe formule 1 gekeken, in het stadion van Portimao geweest en lekker gezwommen in de zee bij het prachtige strand bij Castelo Beach. Dinsdag 1 november om 05.30 uur weer terug in Bruchterveld.

Een prachtige internationale ervaring! Het was een prachtig toernooi in het zonnige Portugal.