Vanochtend om half negen was de eerste wedstrijd op deze SUPER SATERDAY, HHC O11 tegen Bruchterveld O11-1;

spandoek

Na een spannend begin was het uiteindelijk toch Bruchterveld dat zijn klasse liet zien en de wedstrijd met 5-2 won! Hierdoor was het team kampioen door alle wedstrijden te winnen 10 wedstrijden 30 punten!!!

Van harte gefeliciteerd!!

Special aandacht verdient sponsor van dit team Jeroen Dankelman van de BBQ chef die de jongens en meiden verraste met een welverdiende BBQ – Geweldig!!

Hierna speelde om 11:15 O13 uit tegen OZC, na een spannende eerste helft, was de tweede helft voor de jongens en meisjes van Bruchterveld!

Onder 13

Een klinkende overwinning met maar liefst 6-0 was het eind resultaat!

Opnieuw een kampioen! Alle leiders en spelers  van harte gefeliciteerd!!! super gedaan!

huifkar

patat

Onder 15 kon ,jammer genoeg, de verwachtingen, voorlopig, nog niet waar maken, ze verloren tegen JCLE , volgende week opnieuw kans tegen Lemelerveld, veel succes…!