De oplettende supporter heeft hem zaterdag al in handen gehad: de jubileumgids!

Voorafgaand aan de wedstrijd van het 1ste elftal werden aan een deel van de vaste supportersschare “Lapdatnie” de eerste exemplaren overhandigd. Ook is de jubileumcommissie op pad gegaan om de jubileumgidsen in en om Bruchterveld rond te brengen. Ieder lid van de vereniging heeft recht op een jubileumgids. Ben je lid, maar heb je nog niet een jubileumgids ontvangen, dan kun je er één afhalen in de kantine. De jubileumgids is in samenwerking met Mijnen Media geproduceerd.

!!Belangrijk!!
Wij hebben al vele positieve reacties mogen ontvangen en het is ons duidelijk geworden dat zelfs de kleinste lettertjes worden gelezen. Van meerderen hebben wij een opmerking ontvangen met betrekking tot de passe-partouts voor de jubileumweek (onderaan pagina 19). Graag willen wij dit duidelijker maken: bij aanschaf van een passe-partout (€25,- volwassen, €10 kinderen t/m 16jr.) heb je het recht om deel te nemen aan alle activiteiten, inclusief het eindfeest op 9 juni. De passe-partouts zijn verkrijgbaar in de kantine, vraag hiervoor één van de jubileumcommissieleden of het barpersoneel. Bekijk hier de passe-partout.

Daarnaast stromen de antwoorden op de jubileumrebus (pagina 30) ook al in grote getale binnen! Heb je de rebus nog niet bekeken? Probeer hem op te lossen en maak kans op een artikel naar keuze van onze merchandise!

De Jubileumcommissie