Burgemeester en wethouders met PB’s op bezoek

De Plaatselijke Belangen van Ebbenbroek en Bruchterveld heeft een programma samengesteld voor het bezoek van vrijdagochtend van de burgemeester en wethouders aan Bruchterveld.

Na een bezoek aan het MFA en nieuwbouwplan Kuilen 4 was onze voetbalclub aan de beurt.

De grote delegatie kwam al pratend aangewandeld en kreeg in de kantine een bakkie koffie aangeboden, waar ook de vrijdagochtendklussers bijkomen waren van het op orde maken van ons sportpark.

Voorzitter Jan Pullen sprak de menigte toe over de sociale rol die onze voetbalvereniging in het dorp in neemt en over de (kostbare) verduurzaming, waar we middenin zitten. En gaf de microfoon door aan Ronald Muis die de verduurzamingsplannen inhoudelijk toelichtte. Hierna werden de kleedkamers bekeken die voor renovatie in aanmerking komen. Het buitenschilderwerk is
In ieder geval in orde, de verfgeur van het werk van Hans op de Haar was nog goed te ruiken.

Hierna stapte het gezelschap in een busje om na een rondrit door Ebbenbroek de ochtend bij Loonbedrijf Veltink af te ronden.

Vanuit de voetbal kijken terug op een geslaagde ochtend waarbij we de PB’s bedanken voor de mogelijkheid dat we onze verduurzaming bij B&W onder de aandacht hebben mogen brengen.

RM

Een nieuwsberichtje en foto’s van De Toren: