Bruchterveld zaal 1 – HHC zaal 3 3 – 3

Sporthal De Slag te Hardenberg
Aanvang: 21:30uur
Scheidsrechter: Dhr M. Rolfes

Spelers: Wouter (doel), Koen, Arno, Henri, Martin (C.), Gerjon en Richard (gehuurd van zaal 2).

Scoreverloop: 2e min. 0-1, 11e min. 1-1 Koen, 17e min. 1-2, 30e min. 1-3, 32e min. 2-3 Richard, 39e min. 3-3 Martin.

Bruchterveld zaal 1 speelde de afgelopen week een tweetal wedstrijden. Van de vorige wedstrijd tegen Dedemsvaart zaal 3 ontbreekt een verslag (we worden toch niet slordig??), vandaar hier een kleine terugblik. We kunnen het wat dat betreft ook vrij kort houden, want deze wedstrijd werd volkomen kansloos verloren. Een veel beter Dedemsvaart spaarde ons eigenlijk nog met de einduitslag van 6-1. Onze aanvoerder Martin redde in zijn eigen woonplaats (en onder toeziend oog van zijn gezin!!) vlak voor tijd nog de spreekwoordelijke eer, maar daar was ook alles mee gezegd. Het was trouwens al zijn tweede treffer van de avond, maar de eerste was minder eervol om maar zo te zeggen.

Woensdagavond moest deze smadelijke nederlaag worden goedgemaakt tegen laagvlieger HHC zaal 3. Vooraf een te pakken tegenstander, achteraf een terechte puntendeling. We begonnen op zich prima met een licht overwicht. HHC toonde zich echter uiterst effectief door hun eerste de beste kans raak te schieten. Vervolgens ontpopten zij zich als een lastige tegenstander die er bovenop zat en ons aardig wist te neutraliseren. Van onze kant uit gezien speelden we maar een stroeve partij en kwamen we er lastig doorheen. Gelukkig wist Koen met een van zijn specialiteiten uit een vrije trap gelijk te maken. De wedstrijd gaf een evenwichtig beeld, ware het niet dat HHC bijna al z’n kansen benutte en zo stonden we na een half uur met 1-3 achter. Het bleef bij ons maar moeizaam draaien, maar Richard wist met een mooie volley uit de draai knap te scoren (uit een uitworp van doelman Wouter!!). Toen Martin zo’n tien minuten voor tijd gelijk maakte hoopten we de overwinning toch nog uit het vuur te slepen, maar verder kwamen we helaas niet. Het eindigde zo in een puntendeling waar iedereen zich wel in kon vinden met de einduitslag van 3-3.

We kunnen nu een aantal weekjes rusten en maken ons dan op voor de derby tegen Bergentheim op 10 mei. Komt dat zien!!