Afgelopen zaterdag hebben de jeugdleden, die succesvol de Rabobank hebben “overvallen”, genoten van een welverdiende traktatie van de club!

Jongens en meisjes allemaal geweldig bedankt voor deze bijdrage!

Hieronder zie je foto’s

Raboaktie 1

Raboaktie 2

Raboaktie 3

Gisterenavond werd in de Evenementenhal in Hardenberg de uitslag van de Rabobank clubkasaktie bekend gemaakt.

v.v. Bruchterveld was natuurlijk ook aanwezig om te zien wat dit voor onze club heeft opgeleverd.

Na het bekend maken opbrengst van de stemmen was het bedrag €830,12 een geweldig bedrag!

De verrassing werd hierna alleen maar groter doordat ook de prijs voor meest originele aktie gewonnen werd, plus de hier bij horende geld prijs van €2000,-!!!

Dus een totale bedrag van €2830,12 wat natuurlijk geweldig is!

Namens v.v. Bruchterveld willen wij iedereen bedanken die een stem heeft uitgebracht op onzeclub en natuurlijk ook de Rabobank voor het organiseren van deze zeer geslaagde aktie!