Vervolg op de wedstrijd van 5 december (gestaakt wegens beenbreuk).
Exact 21 minuten en 15 seconden (17 min + 4 min blessuretijd) te spelen. Aandachtig toeschouwer: Jarno de Weerd.
Bruchterveld met 10 man en SCD’83 met een mannetje meer.
Op het vreemde tijdstip van 13:30 wordt er afgetrapt. Beide ploegen hebben maar één doel en dat is vol op de aanval spelen. Drie punten te winnen en slechts ééntje te verliezen.
Bruchterveld van meeet af aan één op één spelend achterin.
De eerste kans is voor Waterink, bal voorlangs het doel. Daarna SCD’83 met twee grote kansen en ook doelpunten. Beide wegens buitenspel afgekeurd door arbiter Drenth.
Meteen daarna Frank Redder met een schot net voorlangs.
Na 15 minuten (dus de 88e minuut) een vrije trap voor Bruchterveld op zo’n twintig meter van het SCD-doel. Het strakke schot van Koen Otten gaat via de muur ietsje omhoog en laat doelman Koes kansloos, 2-1.
In de resterende minuten gebeurt er niet veel meer en na ruim 22 minuten voetbal fluit scheidsrechter Drenth voor het einde van de wedstrijd.
Het geluk wat Bruchterveld de laatste tijd ontbeerde, was vanmiddag in ruime mate aanwezig. Op basis van de vorige 73 minuten echter was de overwinning toch wel verdiend.
Nu eerst een tijdje van ontspanning. Op zat. 23 januari wordt de competitie hervat en komt SEH Heerde op bezoek.
VV Bruchterveld wenst u allen goede feestdagen en een gezond 2016!