Zaterdag a.s. staat er een uitwedstrijd voor de Tricolores op het programma, de 17e wedstrijd alweer dit seizoen in die prachtige 3e klasse. Om 14.30 uur trappen we af op Sportpark Twistveen in Westerhaar tegen Voorwaarts, leidsman is dhr. Schumer.

De Oranje-hemden bezetten momenteel de laatste plaats met 11 punten uit 16 wedstrijden, de ploeg van trainer Nijzink heeft het lastig dit seizoen en men zal daar de komende weken punten moeten sprokkelen om de aansluiting te houden. Voorwaarts heeft dit vorige week alvast in gang gezet door Banthum op een 2-3 thuisnederlaag te trakteren, dat waren 3 hele belangrijke punten. Feit is dus ook dat men, wanneer de neuzen de juiste kant op wijzen, weer in staat is wedstrijden te winnen, de knop is daar omgezet…..!!

De ploeg van Lamberink pakte op het juiste moment de 3 punten, thuis tegen ASV was het niet oogstrelend maar na 90 minuten wel de overwinning en die smaakte goed en ook naar meer…wij willen ons sowieso handhaven en dat moet ook zeker kunnen, geen twijfel….!

De top-drie is voor de volgers uit beeld, laten ze daar in Nijverdal, Hellendoorn en Almeloooo maar uitmaken wie er met de beker vandoor gaat, een uitgemaakte zaak, ze steken er alle drie met kop en schouders bovenuit. Daaronder staan de clubs op gepaste afstand, en die ontlopen elkaar niet zoveel, de uitslagen laten dit wekelijks ook zien.

De Tricolores is er zaterdag alles aan gelegen om op 21 punten te komen, dit houdt in een overwinning…., maar daar zal Voorwaarts zeker niet aan willen meewerken, Bruchterveld zal ouderwets aan de bak moeten in Westerhaar, we weten dat allemaal nog wel van vroeger, daar op Sportpark Twistveen wordt helemaal niks weggeven, nul komma nul, je zal d’r alles aan moeten doen voor een resultaat.

Johan Cruijff zei ooit eens: “Pech, dat krijg je bij een negatieve instelling en geluk bij een positieve instelling.”

En dat wij een positieve instelling hebben is wereldwijd al jarenlang bekend  bij onze prachtige cluppie uut Bruchterveld….,😉 succes mannen…laat ons trots zijn, want doar mut op an.

BS