Bruchterveld op bezoek in Marle

Zaterdag a.s. staat wederom een uitwedstrijd op het programma, de Tricolore’s gaan op bezoek bij MVV “69 in Marle.

Scheidsrechter zal zijn dhr. S. Cimen, aanvang 14.30 uur op Sportpark de Leemkamp.

Eerst maar eens onze tegenstander onder de loep nemen, MVV 69 ( volgend jaar vast een groot feest…?) staat op plek 12 in onze competitie met 2 punten uit 8 wedstrijden, gelijkgespeeld tegen Sibculo en Wijthmen, met 6 doelpunten voor blijkt ook doelpunten maken lastig te zijn.

De mannen van trainer Visscher snakken ook naar hun eerste overwinning, aan inzet aan Marle kant ontbreekt het nooit nu die overwinning nog, deze komt steeds dichterbij….. Bruchterveld heeft daar volgens mij nog wel eens een heel lastig potje gespeeld, we zijn dus gewaarschuwd…!

Voor Bruchterveld geldt alleen een overwinning meer of minder is d’r nie van, we moeten laten zien wat onze ambities en aspiraties zijn dit seizoen,… meedoen om de bovenste plek net zoals elk seizoen het geval is trouwens. Wat dit uiteindelijk oplevert zullen we zien.

Met 5 wedstrijden, 9 punten en plek 5 op de ranglijst zitten we op het vinkentouw, met de weken erna de gehele top 3 op het programma weten we waar de mannen van trainer Keuken staan, doen we mee of haken we af….!?

In Marle kunnen we zaterdag beginnen met een mooie serie , eerst vol gaan voor de 3-punter, daarna maar eens kijken of de plaatselijke pizzaboer zijn oven nog wat kan opstoken….!