Zaterdag a.s. staat de uitwedstrijd tegen de Zweef op het programma.
Om 14.45 uur zal er op Sportpark Gagelman worden afgetrapt, scheidsrechter van dienst is dhr. W. Scholtens.

Je kan wel zeggen dat de Zweef lekker bezig is dit seizoen, afgelopen weken winnen van buurman DES, naaste concurrent Hellendoorn met 2-0 opzij gezet en vorige week Voorwaarts met 7-1 klop gegeven.
Daar in Nijverdal gaat het voor de wind, tevens steekt men de ambities niet onder stoelen of banken en laat dat op het veld ook nog eens wekelijks zien, de complimenten..!!

De Tricolores zitten in een moeilijke fase dat is duidelijk, de laatste 3 wedstrijden gingen verloren, een  ingecalculeerd verlies tegen ON, maar tegen Marienberg en Hardenberg had er overduidelijk meer ingezeten, geen gebrek aan inzet, zeker niet maar we worden afgetroefd op iets wat wij als Bruchtervelders altijd zo trots op zijn…..fanatisme….!!

Ik herinner me een verjaardag van een familie lid in Zwolle daar was ook altijd een buurman die speelde bij SVI-Zwolle en die zei, nadat hij op het speelschema had gekeken voor het nieuwe seizoen, “gatverdarrie weer naar Bruchterveld!” Ik zei hoezo?  “Daar zijn ze altijd zo verrekte fanatiek, vreten het gras soms op, zeker niet gemeen maar je wint daar niet zo gemakkelijk….. Na de wedstrijd bleven we altijd lang hangen in de kantine, super gezellig bij jullie hoor…!!😂”

Nou spelen we zaterdag een uitwedstrijd, bij de koploper nog wel, ik weet het, maar het zou toch mooi zijn dat die wedstrijd weer een startpunt is van een goede serie wedstrijden van de ploeg van trainer Lamberink, 12 wedstrijden hebben we nog te spelen, theoretisch zijn dat 36 punten, die hoeven we heus niet allemaal te winnen hoor…maar een aantal zal zeker nodig zijn…!!

Met zaterdag a.s. de Zweef, dan ASV en  Voorwaarts breken er belangrijke weken aan voor Bruchterveld, het seizoen gaat dan echt los en we zullen de tegenstander dan weer het gevoel moeten geven van de buurman uit Zwolle, van hé verdorie…. we moeten naar Bruchterveld, of oeps… we krijgen die Tricolores weer op bezoek, de schroom van je af gooien jongens en als team vol voor de punten gaan ook als het voetballend even niet wil, en dan bedoel ik geen Anthony / Tadic achtige toneelstukjes maar echte voetbal acties…, dan ben ik er helemaal niet bang voor ….SUCCES….!!

“ Doar mut op an “

BS