Zaterdag staat er een uitwedstrijd op het programma in Losser op sportpark het Hannekerveld, onder leiding van scheidsrechter dhr. G.W Jansen.
Aanvangstijdstip is wat onduidelijk, maar volgens Voetbal.nl om 14.30 uur, dus daar zullen we ons maar aan houden, zijn we altijd op tijd.

AJC heeft al een pittig programma achter de rug. Met o.a. Hellendoorn, ON, SVVN heeft de ploeg 3 punten verzameld door drie keer de punten te delen, maar ook twee keer te verliezen. Resultaat is plek 12 op de ranglijst, graag zullen de Lossenaren voor het eerst in de competitie de overwinning willen pakken en daardoor wat klimmen.

De Tricolore’s staan op een best wel verrassende 5e plek in de 3e klasse, waar het de laatste jaren soms zo moeizaam ging lijkt het erop dat het dit jaar iets makkelijker is of lijkt.., 9 punten uit 5 wedstrijden is niet verkeerd, best iets waar we trots op mogen zijn….!!

We zijn in de 3e klasse veruit de kleinste club, de meeste verenigingen hebben ledenaantallen van 500 en meer en daardoor ook een ruimer aanbod van spelers, voor een trainer soms een luxe maar ook vaak een dilemma. In Bruchterveld hebben wij die luxe niet, maar er staat elke zaterdag wel een team wat knokt voor elkaar en daarnaast ook nog heel redelijk kan voetballen.

Trainer Lamberink zag afgelopen zaterdag in Aadorp dat beide ploegen het niet makkelijk hadden, ook zeker niet met de omstandigheden, maar we trokken terecht de overwinning naar ons toe, iets wat we in de voorgaande seizoenen niet altijd deden. Drie punten in de tas, basta!!

Bruchterveld zal zaterdag gewoon weer voor de winst gaan, daar kunnen ze zich in Losser alvast op voorbereiden,  beetje bovenin meedraaien is immers veel leuker dan een beetie onderan bungeln……toch?

Bruchterveld veel succes…..Doar mut op an…!

BS