Zaterdag a.s. ontvangen de Tricolores Oranje Nassau uit Almelo. De aftrap zal om 14.30 uur zijn onder leiding van scheidsrechter Huis in ’t Veld, assistenten zijn de heren Rolfes en Hams.

De mannen van trainer Eeftink zijn momenteel de runner-up in de 3e klasse, met 27 punten uit 11 wedstrijden bezetten ze plek 2,  alles gaat prima tot dusver. Samen met de Zweef en Hellendoorn vormen ze de kopgroep in deze prachtige competitie. De club uit Almelo  is ambitieus en gezien de grootte van de club ( 1200  leden…!) zal men zeker een aantal klassen hoger moeten en kunnen spelen. ON doet de laatste jaren constant bovenin mee maar kan net dat laatste stapje, ook zeker door de corona perikelen, niet maken. Vandaag zal de ploeg komen voor een 3-punter, daarover geen enkele twijfel. Men wil en moet  daar in Almeloooo meedoen om het kampioenschap.

De Tricolores wonnen afgelopen zaterdag in Hengelo tegen Wilhelminaschool, in de eerste 15min. was het wat lastig  maar we kwamen beter in de wedstrijd en hadden controle, dat gaf de burger moed na wat mindere resultaten de weken ervoor. Trainer Lamberink ziet dat er potentie in de groep zit, we kunnen heel aardig voetballen met zijn allen, zeker wanneer iedereen voor elkaar de mouwen wil opstropen kan het nog wel eens een verrekte leuke pot worden zaterdag……

Bruchterveld zal deze wedstrijd gezien de ranglijst als underdog starten, een underdog is een persoon of groep van personen van wie het vermoeden bestaat dat deze geen kans maakt om te winnen, laat dat nu net een goede motivatie zijn om d’r zaterdag eens lekker vol voor te gaan.

Het mag dan een beetje de grote tegen de kleine zijn maar dat is juist mooi om te zien hoe de teams het veld in gestuurd worden, welke opdracht krijgt men mee, ON heeft deze competitie nog niet verloren,…..dat moment komt steeds dichterbij,  “hoe ie ut ok went of keert” …..  Ben benieuwd hoe de vlag erbij hangt om 16.15 uur.

“Doar mut op an Bruchterveld”….!!

BS