Zaterdag a.s. ontvangen de Tricolores de lijstaanvoerder in de 4e klasse sc Lutten. Scheidsrechter is dhr. Marsman, om 14.30 uur zal het spektakel op Sportpark de Noppenweide beginnen.

De mannen van trainer van de Lustgraaf draaien een geweldig seizoen tot nu toe, na 16 wedstrijden is men de trotse koploper met al 4 punten los van nummer 2 Banthum. De ploeg wist vorige week Kloosterhaar met maar liefst 5-1 opzij te zetten, de goede vorm heeft men te pakken.

Bruchterveld zal zaterdag op zijn best moeten zijn om de Luttenaren te verslaan, afgelopen week voelde het gelijke spel een beetje aan als verlies. Lang tegen 10 man kregen we de kansen, maar hadden weinig geluk, het geluk hadden we wel toen Hardenberg nog de mogelijkheden kreeg om met de winst aan de haal te gaan….

Er ligt zaterdag een periode titel voor het grijpen, de Stentor gaf in een voorbeschouwing al aan dat er nogal wat misten en maren zijn. Die moet winnen van die en die mag niet wat laten liggen enz. Het moet altijd nog door de spelers op de grasmat worden afgedwongen. Kijken naar een ander als je zelf niet wint heeft geen enkele zin, dat heeft het verleden ook wel aangetoond.

We hopen zaterdag op een mooie sportieve wedstrijd en dat de beste moge winnen, hier in Bruchterveld hebben we wel een lichte voorkeur…..😉

Veel kijkplezier..!!

BS