Zaterdag  6 november a.s. ontvangen de Tricolores de koploper van de 3e D Oost, de Zweef uit Nijverdal.

Aanvang 14.30 uur

Scheidsrechter: M. Landman

De laatste weken dachten we dat we de corona perikelen een beetje achter ons konden laten, maar niks lijkt minder waar.
Op het moment van schrijven zit men in Den Haag bij elkaar om de maatregelen weer aan te scherpen, zelfs voor de buitensporten en het amateurvoetbal, wel of geen coronacheck voor spelers, begeleiding en supporters, afwachten maar weer hoe e.e.a. er uitgaat zien zaterdag……

Feit is dat Bruchterveld zaterdag een sterke tegenstander gaat treffen. De Zweef staat ongeslagen bovenaan, 18 punten uit 6 wedstrijden met een doelsaldo van plus 17, duidelijke cijfers wat ook de ambitie weergeeft van deze grote vereniging. De mannen van trainer Kolkman laten momenteel zien wie het sterkst in Nijverdal is, maar ook daar buiten!!

Bruchterveld op plek 8 in de middenmoot, daar sta je ook vaak als je gemiddeld presteert, 3x winnen en 3x aan het kortste getrokken.
Over het verlies afgelopen zaterdag in Losser is al genoeg over gezegd en geschreven, terugkijken heeft toch al nooit veel opgeleverd, misschien wat leermomenten die we dan maar ter harte moeten nemen.

Trainer Job Lamberink zal deze week weer zijn ogen goed de kost geven op de trainingen om te zien met welke spelers we het tegen de Zweef op gaan nemen, elke week weer een uitdaging.

Dat hij het goed naar zijn zin heeft in Bruchterveld is duidelijk, daar zijn we hier blij mee…., trouwens nog een mooi interview met Job op onze site te zien.

Bruchterveld zal wederom aan de bak moeten zaterdag, niks geen mitsen of maren gewoon vanaf het begin fanatiek de tegenstander te lijf, op een sportieve manier uiteraard. De Zweef mag dan wel bovenaan staan en het gevoel krijgen al een beetie te zweven maar dat kan rap verander’n toch, of nie….?

Succes Bruchterveld want “Doar mut op an “

BS