Zaterdag a.s. staat er een belangrijke wedstrijd op het programma voor de Tricolores, we zullen onze buren uit Hardenberg ontvangen, om 14.30 uur wordt er afgetrapt op ons prachtige Sportpark de Noppenweide in Bruchterveld, scheidsrechter is dhr. F Beser.

Het team van trainer Emiel Maat is na een povere start helemaal los en is inmiddels Bruchterveld voorbij op de ranglijst, na een teleurstellend gelijkspel in Kloosterhaar wist men twee wedstrijden op rij te winnen, AJC heeft er nog buikpijn van…. vorige week werd ook Banthum aan de zegekar geknoopt, 2-1 werd het op Sportpark Baalderveld. We kunnen spreken van een team die in  “the winning mood” is en graag de punten mee wil nemen naar Hardenberg.

Bruchterveld moest even slikken vorige week, op het oog waren we beter maar daar koop je uiteindelijk niks voor, we zullen de komende weken punten moeten gaan pakken, de teams om ons heen, op de ranglijst, doen dat wel, we zijn nu zo’n beetje op de helft van de competitie dus het gaat tijd worden.

Trainer Lamberink kan, zoals het nu lijkt, beschikken over een nagenoeg fitte selectie,  hij kan deze week gebruiken om hierover na te denken met welke spelers en met welk plan gaan we de Blauwhemden te lijf. Af en toe wat meer gif in ons spel zal ons zeker goed doen dat hebben we ook nodig om van Hardenberg te winnen, als we dat nu eens afspreken verwacht ik dat we om 16.15 met de handen in de lucht staan…!! Succes Bruchterveld…!!

“Doar mut op an “