Zaterdag ontvangen de Tricolores nummer 4 van de zaterdag 3e klasse D Oost,
vv Daarlerveen.
Arbiter van dienst is dhr. J.Frei, er zal om 14.30 uur afgetrapt worden op veld 1 van ons sportpark de Noppenweide.

De weersvooruitzichten zijn niet bijster goed, dus een warme jas is aan te bevelen. De Oranje-boys in Qatar hebben daar weinig last van, ondanks de zeer terechte bedenkingen bij dit toernooi wensen we hen veel succes..!
Daarlerveen draait een prima seizoen tot dusver, met een pittig programma tot nu heeft men 11 punten behaald, de 3-3 tegen Hellendoorn en de 8-1 tegen Kloosterhaar zijn opvallende uitslagen. Daarlerveen zal wel op zoek moeten naar een nieuwe trainer. Roy Bouck heeft aangegeven te stoppen na dit seizoen.

De Tricolores blijven verbazen, vorige week een keurige overwinning tegen de Esch. Wat het seizoen allemaal nog gaat brengen moeten we zien, maar die 18 punten zitten in de tas en met een tweede plek kunnen we uitermate tevreden zijn. Daarlerveen zal zeker geen makkelijke tegenstander zijn, we zullen er wederom keihard voor moeten werken om een goed resultaat neer te zetten, maar met die instelling zit het wel goed, succes boys…!

Na de wedstrijd is er aansluitend nog het traditionele Novemberfest in de kantine, georganiseerd door supportersvereniging Tricolore, allen van harte welkom (Lederhosen en Dirndls van zolder halen!).

Ons mooie cluppie is volop in beweging, leuke activiteiten, een mooie actuele site, prachtig programmaboekje, prima draaiende kantine en ga zo maar door… trots zijn op ons selluf hoor…!!

Dinsdag 22-11 staat de beker- uitwedstrijd tegen Rigtersbleek op het programma, aanvang 20.00 in Enschede, GJ van Heekstraat 15.

BS