Zaterdag staat voor de Tricolores de wedstrijd tegen de nummer  11 uit de 3e klasse op het programma, de in 1996 opgerichte fusie club Achilles- Juliana combinatie uit Losser.

Scheidsrechter van dienst is dhr. S.E. Baylis, er wordt om 14.30 afgetrapt op ons mooie Sportpark de Noppenweide, met, zoals het nu lijkt, een mooi voorjaarszonnetje…!!

De ploeg van trainer Woesthuis speelt tot nu toe een wisselvallig seizoen, goede wedstrijden worden afgewisseld met mindere, hele goede fases in wedstrijden leveren doelpunten op maar worden aan de andere kant ook net zo makkelijk weer weggegeven. 14 punten uit 17 wedstrijden zal niet genoeg zijn de Lossenaren willen meer en zullen denken dat er in het mooie Bruchterveld wel wat te halen valt…..

De ploeg van trainer Lamberink pakte zaterdag wederom 3 belangrijke punten in Westerhaar, in soms barre omstandigheden knokte de ploeg zich naar de overwinning, punten zijn nu immers belangrijker dan de complimenten, zeker in deze fase van de competitie. Zaterdag kunnen we wederom een slaggie slaan, AJC zal daar even flink van balen😂….helaas,  maar ja die mogen volgende week tegen de Zweef herkansen.

“Two flys in one klap “ oftewel twee vliegen in één klap, winnen van een naaste concurrent en tegelijk afstand nemen van de onderste regionen, dat is het devies zaterdag jongens. De Tricolores staan nu op plek 8, een keurige prestatie als kleinste vereniging in de competitie, het mag dan altijd niet vanzelf gaan maar we mogen best trots zijn op ons vlaggenschip. We moeten betreft resultaten de lijn doortrekken, er wachten ons nog 9 wedstrijden waarin nog van alles kan gebeuren, maar als we de kop erbij houden zie ik het helemaal goedkomen.

Succes Bruchterveld, want Doar mut op an…!!

BS