Na een veldwedstrijd ’s middags mocht een deel van de Bruchterveld selectie ’s avonds ook nog in sporthal de Beek aan de slag.
De eerste wedstrijd meteen tegen een van de favorieten van dit toernooi, MSC uit Meppel, spelend in de hoofdklasse.
Prachtige goals kregen we voorgeschoteld, helaas geen enkele voor ons. Eindstand 8-0.

Daarna tegen OVC’21 uit Ommen. Dit was meer ons niveau. Helaas beleven we steken op 1-1, terwijl daar juist meer te halen was geweest.

De derde tegenstander was Avereest, ons wel bekend. Na een prachtige strijd leverde dat een 4-3 overwinning op.

Wil je de tweede ronde halen, dan moet je daarna van Hardenberg’85 winnen. Of tweede worden in je poule, óf met 7 punten beste derde.

Het was een prachtige wedstrijd met een spannend verloop, waarbij de arbiter van dienst ons enigszins “naaide”, door Jarno er wel met een tijdstraf af te sturen, maar dat aan de andere kant naliet.
Hierdoor eindigden we op een 2-2 eindstand. Een zeer goed resultaat tegen een erg goede tegenstander, die later zelfs gelijkspeelde tegen MSC.

Hiermee werd Bruchterveld 3e in de poule en was daarmee uitgeschakeld.

Toch een prima resultaat als je in ogenschouw neemt dat er ’s middags ook al 90 minuten was gespeeld. De beentjes kunnen vandaag wel even omhoog denk ik.

Fijne feestdagen en geniet ervan!