In de laatste wedstrijd van het seizoen stond er niets meer op het spel, behalve de eer.

De vaste reporter was vandaag niet aanwezig. Een verslag van de wedstrijddetails zit er daarom deze keer niet in. Wellicht dat er op de website van vv Avereest nog een verslag volgt.

Een hele korte versie:
Bruchterveld begon overweldigend met twee doelpunten van Lesley op de Haar binnen 10 minuten.
Avereest wist nog voor de rust de 2-1 te scoren en na zo’n 70 minuten zelfs de gelijkmaker.
Ondanks een hele rits aan mogelijkheden bleef de stand op 2-2 steken.

Deze wedstrijd stond ook in het teken van het afscheid van een aantal personen.
De spelers Rob Lubbers en Johan Alberts en grensrechter Henk Luisman stoppen bij het eerste elftal.
Zij werden in de bloemetjes gezet.

Bruchterveld speelt nu a.s. zaterdag 2 juni om 17:00 uur thuis tegen sv Harfsen voor de nacompetitie.
Bij winst volgt er op 9 juni een uitwedstrijd tegen de winnaar van CSV’28-WZC Wapenveld. Wordt ook deze gewonnen, dan is de 3e klasse bereikt.
Bij verlies op 2 of 9 juni is het over en uit en blijft Bruchterveld 4e klasser.

Kom ons eerste elftal daarom massaal aanmoedigen en schreeuw ze naar de overwinning!

Foto’s van Jan van der Veen