Bruchterveld 1 – Dalfsen 3 12-5 (7-2)
Woensdag 13 februari 2019
20:30uur in sporthal De Slag te Hardenberg
Scheidsrechter: dhr. F.A. Geerdink uit Deurningen

Spelers: Bernard (doel), Tim, Jarno, Gert, Harold, Martin, Klaas en Henri
Coach: Gerwin
Fotograaf: Harry

Op 17 oktober 2018 waren we te gast in Dalfsen. Het onderling treffen werd toen gespeeld in de mooie sporthal De Trefkoele en we moesten goed aan de slag om een goed resultaat neer te zetten, uiteindelijk werd er toen gewonnen met 3-8. Deze week moest Dalfsen naar de mooie sporthal de Slag in Hardenberg en zou het volgende onderling treffen plaatsvinden. Na een stevige warming-up waren we er klaar voor om de slag aan te gaan en te gaan voor een goed resultaat. Echter waren enkele spelers van Dalfsen vooraf al zo van slag dat ze vergeten waren dat het eerste onderlinge treffen plaatsvond in Dalfsen en dachten ze dat ze ons weer zouden treffen in Dalfsen!! Daar er echter wel voldoende spelers van Dalfsen waren om te starten besloot de scheidsrechter 10 minuten later dan gebruikelijk toch te fluiten voor de aftrap en was het voor de spelers van Dalfsen die nog onderweg waren zaak om het gaspedaal goed in te trappen richting Hardenberg om zo snel mogelijk aan te kunnen sluiten bij de andere spelers. Voor ons betekende dit dat we niet vol gas hoefden te gaan, maar gewoon de wedstrijd spelen en zorgen dat je de punten thuis houdt. Na een zeer gezapige eerste helft waarin de stand op 7-2 stond, konden we de 2e helft wel vol gas geven daar de andere spelers van Dalfsen er inmiddels ook waren. Toch werd het ook de 2e helft nooit een echte wedstrijd, want daarvoor ontbreekt gewoonweg de motivatie. De eindstand werd uiteindelijk 12-5. Ook de coach was deze wedstrijd volledig van slag want het wisselen verliep stroef en de doelpuntenmakers wordt nog naar gezocht. Punten binnen, nog steeds op koers. Deze wedstrijd snel vergeten en op naar de volgende wedstrijd die volgende week woensdag gespeeld wordt thuis tegen Almelo 15 om 20:30 uur.