Dinsdagavond 23 mei j.l. toog het team van de Boerenbusinessclub uit Bruchterveld/Ebbenbroek richting Lutten. Op sportpark “de Kei’’ werd de jaarlijks terugkeerde voetbalwedstrijd gespeeld tussen een vriendengroep uit Lutten en de Boerenbusinessclub. De wedstrijd wordt om en om georganiseerd door de vrienden en de BBC. Het mooie van deze wedstrijd is dat het geheel vriendschappelijk is en dat soms in het veld samen gespeeld wordt door vader en zoon, vader en dochter, broer en zus of ook wel oom en nichtje.

Met een gemengd team van 15 spelers, 11 heren en 4 dames, ging het dus richting Lutten.
En er werd niet onverdienstelijk gespeeld. In de eerste helft scoorde Tess Reefman het 1e doelpunt. Daarna kwam het 2e doelpunt voor de BBC van Inge Hemmink.
Met 2 – 0 gingen beide ploegen de rust in.
De vriendengroep uit Lutten speelde sterk maar kon niet voorkomen dat
in de 2e helft Jarno de Weerd scoorde voor de BBC en stond het 3 – 0.
Onder grote hilariteit scoorde de BBC een eigen doelpunt en kwam de
stand uit op 3 – 1.
Na het maken van de groepsfoto was er een gezellig samenzijn in de kantine
van het sportpark.