Vandaag speelde Bruchterveld 1 thuis tegen SEH uit Heerde de eerste bekerwedstrijd van dit seizoen.
Na de zeer goede prestatie doordeweeks tegen Hardenberg’85 (5-2 winst), waren de verwachtingen toch gematigd positief.

Voor trainer Keuken was het even puzzelen om de opstelling voor elkaar te krijgen vanwege aan aantal afwezigen.
Al gauw bleek zijn experimentele oplossing niet de beste keuze. Te veel spelers op een voor hen vreemde positie.

Reeds na 1 minuut lag de bal achter de verbauwereerde Godeke.
Er ging niet veel goed bij de thuisploeg in deze wedstrijd, Op één flitsende aanval na, die dan ook meteen een doelpunt van Luc Roeleveld opleverde, hetgeen een 1-3 stand gaf op dat moment.

De rust kwam met een 1-4 stand, SEH speelde niet groots, maar strafte wel bijna elke fout van de gastheren af.
In de tweede helft ging het wat meer op en neer maar echt goede kansen werden er niet gecreëerd.

In de laatste minuten strooide SEH nog twee keer wat zout in de wonden en ging met een 1-6 overwinning terug naar Heerde.

Het was gelukkig maar een bekerwedstrijd = oefenpot.  Gauw vergeten en verder gaan waar we dinsdag waren gebleven.

A.s dinsdag speelt Bruchterveld uit bij vv Hattem, ook voor de beker. Aanvang 18:30 uur.

En zaterdag is er het toernooi om de Gemeentecup van Hardenberg in Bruchterveld. Aanvang 09:30 uur.