Zaterdag a.s. gaan de Tricolores aantreden tegen de Algemene Bathmense Sportvereniging. De omni-club uit Bathmen bestaat uit een aantal takken van sport waarvan voetbal er één is. Er zal om, let op: 17:00 uur worden afgetrapt op Sportpark de Looënk aan de Prinses Magrietlaan. De wedstrijd staat onder leiding van dhr. B ten Tije.

De gastheren maken in de competitie, 3e klasse zondag, een lastige periode door. Alleen van Albatross werd een puntje gepakt tot nu toe. In de beker had men meer succes. In een poule met vier teams eindigde men als eerste. De mannen van trainer Groot Wesseldijk, doordeweeks docent economie (waar hebben we dat eerder gehoord 😉) zijn er op gebrand om een goed resultaat neer te zetten en willen dolgraag nog een rondje verder bekeren.

Bruchterveld heeft een superstart van het seizoen. Afgelopen zaterdag werd thuis gewonnen van Juventa. Niet met flitsend voetbal, daar was de tegenstander ook te goed voor, maar wel met gedegen spel en de juiste wedstrijd mentaliteit werden er weer 3 punten bijgeschreven. Maar competitie even vergeten staat er zaterdag een heuse bekerwedstrijd op het programma. In de knock-out fase zal er na 90 minuten of meer, een winnaar moeten komen.. De mannen van trainer Bloemendal hadden in de beker poule al keurig werk afgeleverd met twee keer winst en één gelijkspel!

Met twee docenten economie aan het roer zou je berekenend voetbal kunnen verwachten, maar daar rekenen wij als supporters van ABS en Bruchterveld absoluut niet op. We willen graag teams zien die er vol voor gaan en er een echte bekerkraker van maken! Dus laat ons genieten, want ons motto is immers:

Doar mut op an!

Er zijn nog enkele plekken over in de bus voor zaterdag, wees er snel bij en dan kun je nog mee, opgeven kan bij Tricolore leden. (Daniek Meijerink, Julian Smit, Thijs Otten, Luuk Benjamins, Koen Godeke, Mette Waterink & Lara Flier)

– B.S.