Na 2 jaren Corona mochten de leden van de Boeren Business Club eindelijk weer het veld op!

Afgelopen dinsdag 7 juni, was het weer zover. De jaarlijkse vriendschappelijke wedstrijd van de Boeren Business Club tegen de vriendengroep uit Lutten kon weer plaatsvinden.
Dit keer werd het echter een klein toernooitje.
In de voorbereiding sloot Agramsbergen zich aan bij de club voetballiefhebbers.

Het toernooi vond plaats op sportpark Noppenweide.

Onze BBC leden gingen goed van start, want in de 1e wedstrijd werd al na 5 minuten het 1e doelpunt gescoord. De vriendengroep uit Lutten  deed er iets langer over om hun 1e doelpunt te scoren.
Uiteindelijk werd de eindstand 4 – 2.

Na een kwartier pauze mocht de boeren weer in actie komen maar nu tegen Agramsbergen
Deze wedstrijd eindigde in gelijk spel, 3 – 3.

De laatste wedstrijd was die van Agramsbergen tegen de Lutter vriendengroep. Dit liep uit op een 8 – 2 overwinning voor de groen-witten, waarmee zij dit mini-toernooitje wonnen. De eeuwige roem was hun beloning.

Al met al weer een gezellig sportief weerzien, met na de wedstrijd een drankje en een hapje in het clubhuis Noppenveste.

Verslag en foto’s:  Henriëtte Reefman