Al ongeveer één jaar doen wij mee aan de AUTO COMBI club support aktie, hierbij wordt een gedeelte van de factuur (van uw auto reparatie, bij Auto Combi) als sponsorgeld aan v.v. Bruchterveld uitgekeerd.

Het afgelopen jaar heeft dit voor v.v. Bruchterveld een bedrag van €133 euro opgeleverd – een heel mooi bedrag! dank hiervoor.

Hieronder zie je de uitleg hoe je v.v. Bruchterveld kunt steunen:

STEUN OOK VV BRUCHTERVELD!
In samenwerking met Auto Combi in Hardenberg is namelijk het clubsupport systeem in het leven geroepen:

Jij een goed onderhouden auto en de club krijgt dan een donatie. Deze actie geldt voor alle onderhouds- en reparatiewerkzaamheden inclusief
APK, maar ook voor de aanschaf van nieuwe banden, autoverhuur en de wasstraat. Want middels de factuur kan je via de website van
www.autocombiclubsupport.nl aangeven dat je VV Bruchterveld wilt sponsoren. Je voert het factuurbedrag in en het systeem berekend
automatisch het uit te keren bedrag uit. Alle beetjes helpen en hoe meer mensen meedoen, hoe leuker het bedrag voor onze club!