Vrijdag 2 juni zullen Jan Mark Altena en Alwin Huisjes nog één keer hun kunsten vertonen aan het volk, aanvang van de wedstrijd is 19.30 op Sportpark de Noppenweide. Scheidsrechter is dhr. A. Mannessen, hij wordt geassisteerd door Jan & Marc.

Al jarenlang zijn beide heren lid van onze mooie club, de carrières begonnen lang, ja echt heel lang geleden, alle selectie elftallen in de jeugd doorlopen bij de Tricolores…. tot aan het eerste toe. Voor beide spelers geldt, gold na vrijdagavond, dat men altijd met heel veel plezier heeft gevoetbald, ook heel vaak met elkaar in hetzelfde team dus een beetje Hand in Hand Kameraden zeg maar…

Jan Mark nog een ouderwetse Ausputzer, maar met een prima techniek en goed overzicht, jammer dat hij daar weinig gebruik van gemaakt heeft in al die jaren…..zonder gekheid, een prima speler die altijd oog had voor de goede oplossing in het veld.

De laatste jaren in het vierde een voorbeeld voor de “jongeren” goede mentaliteit en inzet, maar daarnaast ook nog eens een zeer prettig mens in de omgang, zolang het maar niet over Ajax gaat by the way…😉

Alwin, bijnaam de witte Gebreselassie, was een multi-functionele speler, maar aangezien dat al zolang geleden is en toen nog niemand wist wat dat inhield, is dat jammer genoeg lang verborgen gebleven…. Alwin was, op een kruisbandje na, altijd een fitte speler die nog een kampioenschap met het eerste meemaakte in Daarle, wellicht nog beelden op het Polygoon-journaal, google maar even….

Alwin heeft, naast het actieve voetbal, veel voor de club betekend, in allerlei functies heeft hij zijn organisatietalent ingezet, tot vervelends toe…..😂Ook voor Alwin geldt prima vent, zolang het maar niet over Ajax gaat.

Vanaf deze plaats willen  wij Jan Mark en Alwin het allerbeste wensen voor de toekomst, als kop van dit verhaal staat afscheid van het vierde, dus zeker niet van ons als club, we hopen jullie nog vaak te zien op de Noppenweide en het ga jullie goed.

BS