Gisteravond was er een afscheidswedstrijd georganiseerd voor enkele mannen van het eerste elftal van de Tricolores.

De afscheidnemenden mochten ieder enkele gastspelers meenemen, zij vormden het ene team.
Maikel Ros had z’n broers Nick en Joey én vriendin Melany meegenomen, zij deed het zeer verdienstelijk voor iemand die wel lángs, maar nog nooit óp een voetbalveld had gestaan.
Dat vader Mark ook aan de lijn stond (en niet in Australië) was een grote verrassing voor iedereen.
Lesley op de Haar kon natuurlijk niet om z’n broer Kevin heen en had verder Gerwin Stegeman en Guus ter Stege uitgenodigd.
De broers Rutger en Niek Dijk hadden hun broers Koen, Wilmer en Anne, zwager Roy Seinen (sv Gramsbergen) en vriend Sander Ter Wijlen meegenomen.

De tegenstander was de rest van Bruchterveld 1 aangevuld met Tom Bekman die al maanden bij onze club meetraint en komend seizoen ook onderdeel van de eerste selectie zal zijn.

Onder leiding van Bert Altena werd er voor de ogen van veel toeschouwers 3x 20 minuten gevoetbald.

Na een aanvankelijk gelijk opgaande strijd won het samengestelde team uiteindelijk toch met ruime cijfers, 8-3. Al moet gezegd worden dat er hen ook geen strobreed in de weg werd gelegd om te kunnen scoren, buitenspel werd door de vingers gezien en zelfs een Maradonna-achtige handsbal (én goal) werd door de op grote afstand staande arbiter niet als spelbederf gezien.

Lesley spande de kroon met 5 treffers, verder scoorden nog Nick, Guus en Maikel.
Aan de andere kant wisten Tom Bekman, Maxim en Thijs het net te vinden.

Meteen na afloop kregen de 4 mannen de gebruikelijke karikatuur overhandigd van leider Bert Godeke.  Nieuw was het 3D geprinte tegeltje van Koen en Anne Dijk (google maar eens op REVEL’D.STUDIO).
Mooie aandenkens aan hun tijd bij vv Bruchterveld.

Mannen, hartelijk dank voor jullie inzet voor onze club de afgelopen jaren. Het ga jullie goed in jullie persoonlijke en sportieve leven!

Op het terras werd de avond nog even gezellig voortgezet.

• Afscheidswedstrijd 1e

HR