Vrijdagavond j.l. waren wij de gastheer van het toernooi.
Deto had zich voortijdig afgemeld waardoor we deze avond met 5 teams van start gingen.

Het schema was weer vakkundig door Henri in elkaar geknutseld en zo konden we om 19u van start met de eerste wedstrijd. ‘Wat een bende volk heb jullie ja bij jullie’ was een opmerking van een tegenstander. Nou…ik kan je wel vertellen, het is heerlijk als je even kan wisselen ipv te moeten wisselen. Het gaat toch redelijk volle bak op zo’n avond!

Dos’37 onze eerste tegenstander. We zetten goed druk op de verdediging en al snel werd de
1-0 in het netje gedeponeerd. Zo…dat is al 100% verbetering met de vorige keer.
Bij vlagen leuk combivoetbal levert dan ook redelijk snel daarna terecht de 2-0 op.
Dos op de counter een aantal keren dichtbij de anschlusstreffer, maar dit werd steeds vakkundig geneutraliseerd door onze ‘Vangnix’Arjan.
Wat is het is toch een fantastische keeper met een topmentaliteit en superreflex die ook nog eens de verdediging geweldig blijft incoachen.
Dos komt aan het eind van de wedstrijd toch nog op 2-1, maar te laat om er nog een gelijkspel uit te slepen.
3 punten na 1 wedstrijd. Tjakkaa…nu al meer punten dan de vorige keer het gehele toernooi.

2e wedstrijd Voorwaarts. Ook nu begonnen we sterk en werden de 1 en 2-0 snel gemaakt.
Echter maakte Voorwaarts halverwege de 2-1 en was gevaarlijk in de counter. Na vele kansen op 3-1 kwam de aloude voetbalwet om de hoek kijken…Ja hoor.. in de laatste minuut maakte Voorwaarts gelijk 2-2. Niet nodig..als je door een tricolore bril kijkt..

Kloosterhaar de volgende tegenstander. Altijd prachtig om hier tegen te ballen. Uitstekende voetballers met onze vriend Bennie Benjamins als levensgevaarlijke spits. Kansen voor beide teams werden niet benut en zo bleef de brilstand op het scorebord fier omhoog.

De laatste wedstrijd deze avond tegen SVV. De kansen werden er direct ingeschoten en zo stond er halverwege de wedstrijd een comfortabele 3-0 op het denkbeeldige scorebord.
Maar de kunst is dan om niet uit posities te gaan lopen, wat dus wel gebeurde ..het was opeens een rommeltje van onze kant en SVV kreeg uit het niets steeds legio kansen. Gelukkig werd daarvan maar eentje benut en werd deze wedstrijd uiteindelijk wel verdiend met 3-1 afgesloten.

8 punten totaal…nou dat moet toch genoeg zijn voor een podiumplek?!..
Sterker nog…nadat alle kruitdampen opgetrokken waren bleken wij de winnaar te zijn van deze avond. Hatsikidee! Hatseflats!
Tot nu toe is de organisator ook winnaar van de avond geworden..
Dus alvast van harte gefeliciteerd Kloosterhaar..We komen 22 nov. a.s. op de fiets!

Nadien was het een gezellig boel in de kantine! Alle teams blijven even (sommigen wat langer) nagenieten met elkaar, en onder het genot van een drankje en de vele vele heerlijke bitterballen werden alle kansen doelpunten. Top!
Dank aan alle teams voor hun komst en gezelligheid!
Tevens willen wij iedereen die ons fantastisch geholpen heeft deze avond bedanken. Barpersoneel (Annelien en Renee), Chefkok garnituur Marina, Scheidsrechters Jan, Bert en Andre, Wedstrijdleider Marcel, De vutters voor het klaarzetten van de doelen en Hilbert voor het krijten van het trainingsveld.
Maar ook de vele toeschouwers dank voor jullie komst, want zonder al die oorverdovende aanmoedigingen hadden we het niet gered.
Het was ons een waar genoegen!

Henk