In de bijlage de voorlopige indeling voor seizoen 2017-2018 voor de Jeugdafdeling vv Bruchterveld

Het was wederom een grote puzzel maar uiteindelijk een indeling waar we na de zomer mee kunnen starten, let wel het is nog steeds een voorlopige indeling er kunnen, door omstandigheden, nog wijzigingen doorgevoerd worden.

Graag wil ik ook nog even het volgende bij u onder de aandacht brengen:

Wij zoeken nog steeds vrijwilligers,  mogelijk  komen we ook bij  u terecht, zeg dan niet gelijk ”das niks veur mie”, maar denk eraan dat wij met een steeds kleiner aantal mensen druk zijn met uw zoon of dochter. Hebt u weinig tijd…? Maar een uurtje in de week? Dat is ook prima, wij kunnen als club maatwerk aanbieden.

Speelt uw zoon of dochter bij onze mooie club maar u staat letterlijk en figuurlijk langs de zijlijn…? Aarzel dan niet en meld u aan, bestuurslid jeugd, leiders / trainers,  kantinedienst, scheidsrechters, wedstrijdsecretariaat, kortom genoeg te doen.

We hebben +/- 80 jeugdleden met allemaal een vader en moeder dus opgeteld 160 potentiële  vrijwilligers een aantal van hen is al bezig….. daar wilt u toch ook bij zijn…? Aanmelden kan via een van de coördinatoren of bestuurslid.

Indeling 2017-2018 voorlopig

Samen houden we de club sterk….!!

Vriendelijke groet,

Marjolein, Eddy, Berjan en Bert