O-19 ontving gisteren ATC’65 op de Noppenweide, in de beker competitie werd er thuis verloren met 2-4. Opnieuw waren de gasten uit Hengelo de Tricolore’s de baas. In de eerste helft konden de Bruchtervelders elkaar maar lastig vinden, lag volgens mij niet aan het andere tenue wat wij droegen….! Elke aanval / hoge bal van ATC was bij ons gevaarlijk, in plaats van achter elkaar te gaan staan met wat meer zekerheid bleven we op één lijn staan met alle gevolgen van dien. Opgemerkt moet worden dat we er op het middenveld en aanvallend ook niks van bakten de eerste 45min…!! Met een ruststand van, jaja…. 0-3 konden Hans & André de jongens toespreken wat ook echt nodig was, deze week geoefend tegen HHC en dat was een goede pot, waarom wou het vandaag dan niet…?

Na de thee kwam er na 3 min een einde aan de aspiraties van het team, met een ongelukkige actie verdween de bal in ons eigen doel, stand dus 0-4. Toch kwamen de boys nog terug in de wedstrijd, 1-4,2-4,3-4, verdorie d’r zat nog weer geloof in het team, ATC krabte zich ook nog eens achter de oren en zette een tandje bij, met hun goede voorhoede wisten ze de marge weer te vergroten met 2 doelpunten.

Bruchterveld knakte even maar maakte toch weer de 4-5, volle bak naar voren met nog bijna een rake kopbal…., maar helaas, ATC gooide de wedstrijd op slot met de 4-6 eindstand, voor de neutrale toeschouwer een spektakelstuk, 10 doelpunten, waar krijg je dat nog te zien….?  Conclusie was matige eerste helft, tweede helft beter, 4 doelpunten moet genoeg zijn voor een 3-punter, 6 om de oren is teveel..! Of zoals trainer Hans al zei: “Ut team zit op viemzestig procent’n, kump weh goed met die keerls…!!”

Arthur Scholten( ATC) heeft nog aantal prachtige foto’s gemaakt waarvoor dank, die laatste met de eindstand was veruit de minste….! Arthur bedankt…!!

Volgende week spelen we thuis om 12:00 uur tegen ASV, u bent van harte welkom…!! Verzekerd van spektakel, gratis toegang…..