Nieuws van de sponsorgroep

De sponsorgroep van v.v. Bruchterveld heeft niet stil gezeten gelopen maanden. We willen jullie dan ook graag op de hoogte brengen en houden van de recente ontwikkelingen. Te beginnen met de boeren business club. Eind oktober heeft de jaarlijkse feestavond van de BBC plaatsgevonden in onze kantine. De sfeer en gezelligheid was uitermate goed. Er werd een verkeersquiz gepresenteerd door de organisatie en uiteraard was een hapje en drankje aanwezig voor de genodigden. Al met al een geslaagde en gezellige avond! Via deze weg willen wij alle BBC leden bedanken voor hun financiële steun.

Tevens zijn er een aantal nieuwe sponsoren gecontracteerd. Hieronder een kort overzicht. Wij zijn als club heel dankbaar met onze nieuwe sponsoren!

Hoofdsponsorgroep/ BBC: Loonbedrijf H. Altena

Het loonbedrijf uit Kloosterhaar, wij vinden eigenlijk Bruchterveld, is toegetreden tot de Hoofdsponsorgroep en boeren business club. Daarnaast sponsort men o.a. ook een wedstrijdbal en de coachjassen van alle jeugdteams. Via deze weg willen wij Herman-Jan en zijn vrouw Marjan hartelijk danken voor hun bijdrage.

Bordsponsor: L&B Schildersbedrijf BV (Almelo)

Op 30 november werd het reclamebord van L&B schildersbedrijf onthult. De eigenaar van L&B is Berjan Lennips, welke ook de tegenstander was die dag van ons derde elftal. Op de foto het unieke reclamebord met onder andere sterspeler van het derde Jan-Mark Altena, beter bekend als “the legend”

De wedstrijd werd trouwens vrij eenvoudig gewonnen door Bruchterveld. De gezelligheid tijdens de derde helft met de gasten uit Mariënberg was er niet minder om.

Shirtsponsor: COMBI Hardenberg

Onlangs is het zaalteam op bezoek geweest bij Auto Combi Hardenberg voor het in ontvangst nemen van de nieuwe wedstrijdtenues. Er zijn foto’s genomen en de bloemen zijn overhandigd als dank.

Na de plechtigheid snelde het zaalteam zich naar Sporthal Mollincksslag voor de aftrap tegen Bergentheim zaal 1. Deze wedstrijd werd knap gewonnen door Bruchterveld, eindstand 4-5.

Tip: bezoek eens http://www.autocombiclubsupport.nl/index.php voor de gouden combi.

Overig nieuws

Na de winterstop komt we snel met meer nieuws wat betreft de nieuwe sponsoren HAWE-tweewielers en Houdel Makelaardij. Ook zullen er twee nieuwe reclameborden worden onthuld.

Rest ons verder niets dan jullie alleen hele fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar toe te wensen!

Vriendelijke groeten,
De sponsorcommissie