Gisteravond was het dan eindelijk zover JO-8 met vaders en trainers naar de wedstrijd Heracles – Heerenveen.

Verzamelen om 17.30 uur bij de voetbal en toen als de gesmeerde bliksem naar de MC Donalds in Almelooooo, daar lieten de vaders zien nog grotere e(t)ers zijn dan hun kroost, sjonge jonge wat bunker”n…….! De boys nog even aan hun conditie gewerkt op het speeltoestel. Het eten is betaald door onze shirtsponsoren Agit ( Edwin Wemekamp) en Arcas Metselwerken ( Kasper Zandman), dank daarvoor…!!

Tegen 19:00 naar het stadion gewandeld, we waren aardig op tijd en de jongens konden alvast mooi alles bekijken, om 20:00 begon de wedstrijd waarin Heracles voetballend onderdeed voor Heerenveen maar effectiever was in het afmaken van de spaarzame kansen, uiteindelijk werd het 2-1, de jongens vonden het prachtig, maar vonden het vouwen van vliegtuigjes minstens zo mooi, als die dan heel ver het veld opkomen is het helemaal geweldig…..lachen man….!

De jongens hebben genoten en daar gaat het om, prima kerels die JO-8, waar de vv Bruchterveld de komende jaren nog heel veel plezier aan zal beleven…!!!