Commissieleden gezocht voor de JAC!
De Jeugd Activiteiten Commissie zoekt een groepje nieuwe commissieleden die de organisatie van de jeugdactiviteiten over wil nemen. Wij zijn een aantal jaren terug tegelijk gestart en daarom nu ook allemaal met ons laatste seizoen bezig. Het zou natuurlijk voor de jeugd jammer zijn wanneer er geen opvolgers zijn en de activiteiten na dit seizoen moeten stoppen. Het zijn maar een paar activiteiten in het jaar en het is absoluut niet veel werk, maar er moeten natuurlijk wel mensen bereid zijn om dit op zich te nemen.
Lijkt het je leuk om je hiervoor in te zetten en dit seizoen mee te draaien? Graag even aangeven bij iemand van de commissie. Natuurlijk zullen wij er dan het komende jaar voor zorgen dat we jullie nog ondersteunen in de voorbereiding.

Groeten;
Evelien Ekkel, Jarno Otter en Tineke Bakker