Afgelopen zaterdag 3 maart was de jaarlijkse vrijwilligersavond.

Volgens goed recept altijd op de eerste zaterdag in maart. En de organisatie ligt bij die personen die het bestuur of de kantinecommissie gaan verlaten bij de eerstvolgende ledenvergadering. Dit keer waren dat Sandra Hoekman, Wim Otten en Henk Reinders.

Zo’n kleine 60 personen werden een deel van avond bezig gehouden door Henk Veneman, die met een video quiz menigeen versteld deed staan. Sommigen kwamen tot de conclusie dat je dan toch maar weinig van je omgeving weet….

De groepen streden fel tegen elkaar en schroomden niet elkaars antwoorden te “lenen”.
De winnaars en losers werden in de prijzen gezet.

Voor, tijdens en na de quiz was DJ Thijs (Otten) er voor de muzikale omlijsting. Na de quiz ging het nog een poosje gezellig door waarbij sommigen goed uit hun dak gingen.

Al met al weer zeer geslaagd.

Alvast nu noteren in je agenda/telefoon:  Vrijwilligersavond op zaterdag 2 maart 2019!

foto’s volgen zsm …….