Gezellige afsluiting van het seizoen

Op vrijdag 9 juni hebben de Mini’s en JO-8 een gezellige afsluiting van het seizoen gehad.
Om 18:00 uur verzamelden de spelers zich samen met hun ouder(s) op de Noppenweide. Eerst stond er een potje “ouders tegen de kinderen” op het programma. Er werd fel gestreden en vooral de ouders hadden het zwaar met de snelheid van de kinderen. Zowel de ouders als de kinderen hebben een paar keer gescoord. Het was een gezellige wedstrijd.
Na de wedstrijd konden de kinderen afkoelen op de buikschuifbaan, gesponsord door Loonbedrijf Altena. De ouders ploften neer op het terras en genoten van een koel drankje. Dat hadden ze wel verdiend na al die meters op het gras.

Ondertussen werd de barbecue aangestoken. Sponsor de BBQ Chef en Banket Chef heeft gezorgd voor een paar schalen vol vlees, heerlijke salades, een koelwagen vol drinken en als toetje nog schepijs van de Chef. Het was weer genieten!

Een mooie afsluiting van een mooi seizoen.