Vandaag stond de wedstrijd van het seizoen op het programma, de nummer 1, Bruchterveld F1, tegen de nummer 2 Sportlust F1 Vroomshoop, de Tricolore’s hadden twee punten voorsprong dus een gelijkspel zou voldoende zijn.

Vele ouders, broers, zussen, opa’s en oma’s langs de zijlijn om het team aan te moedigen, zelfs een prachtig spandoek, mooi gedaan meiden…!

IMG_0418

IMG_0417

De eerste helft ging gelijk op zoals je ook zou verwachten beide ploegen werkten hard maar kwamen weinig voor de goals. Direct na de rust wordt de ban gebroken Bruchterveld scoort de eerste, grote opluchting bij een aantal moeders langs de zijlijn, buikpijn lijkt wat af te zakken…! Sportlust moet nu wel wat meer komen, en dat geeft Bruchterveld de mogelijkheid de score nog wat op te schroeven, nog twee goals erbij, met een 3-0 voorsprong kan het bijna niet meer fout gaan, Sportlust spartelt nog even tegen en maakt de 3-1 maar de F1 jongens en meiden laten het niet meer lopen en worden glansrijk kampioen met 11 wedstrijden 33 punten……! Heel goed gedaan.

Na de wedstrijd de beker, medaille en de bloemen voor de trainers en leiders van dit team, topprestatie…!

IMG_0424

Uiteraard nog een (veilige) rondrit door het dorp, mede mogelijk gemaakt door de sponsors AGIT LPG inbouw en ARCAS Metselwerken, drinken en chips op de wagen het kon niet gek genoeg, dank Edwin en Kasper.

IMG_0422  IMG_0429

Als afsluiter uiteraard een patatje en drinken in de kantine, dit alles om er een onvergetelijke dag van te maken. Nogmaals proficiat F1….!

IMG_0430