Beste voetbalvrienden,

Het seizoen 2017-2018 zit er op.  Het was een bewogen jaar, met als hoogtepunt ons jubileum. Wat was het een prachtige week, met een top slotfeest! Bedankt allemaal.

Nu is het tijd voor een periode van betrekkelijke rust. Dat betekent dat de kantine door de week gesloten is en alleen zaterdagsmiddags vanaf ca. 15:00 tot ca. 18:00 uur geopend.

Natuurlijk kan er de hele zomer door gebruik gemaakt worden van het kunstgrasveld. Het hoofdveld en trainingsveld moeten nu gespaard worden, dus even niet gebruiken.

Vanaf het nieuwe seizoen zal de kantine doordeweeks alleen nog op donderdagavond geopend zijn. De reden is duidelijk: op woensdag werd er geen gebruik van de kantine gemaakt. We kunnen onze barvrijwilligers daarom beter op de donderdagavond inzetten.

Wil je een oefenwedstrijd spelen (doordeweeks of zaterdags), dan wel even de kantinecommissie tijdig op de hoogte stellen, zodat er bezetting in de kantine is (minimaal 1 week van tevoren!).

De laatste activiteit van dit seizoen op ons sportpark is de KLUSSENDAG op zaterdag 30 juni.  Aanvang 08:00 uur, tot maximaal 15:00 uur. Komt allen, vele handen….

En daarna……. een welverdiende vakantie!

Iedereen bedankt voor zijn of haar inzet voor de club het afgelopen seizoen.

Wij wensen een ieder een heel fijne vakantie en zien iedereen graag gezond en wel terug in de loop van augustus.

Het bestuur.