Bruchterveld ontvangt SP Daarle

Op zaterdag 18 november de wedstrijd Bruchterveld tegen Sportclub Daarle, op Sportpark de Noppenweide een speciaal welkom aan de spelers, begeleiding en supporters uit Daarle.

De verjongde ploeg van trainer Julian op den Dries is deze competitie zeer goed begonnen, 4x winst uit 5 wedstrijden is niet verkeerd, een zeperd tegen Lemele was het enige smetje tot nu toe.

Zijn de Wit / Zwarten in staat dit niveau vast te houden of  weten de Tricolore’s zand in de motor te strooien…?

Trainer Julian op den Dries stopt aan het eind van dit seizoen bij Daarle, hij gaat als hoofdtrainer bij 3e klasser SVVN ( Nijverdal) aan de slag, van beide kanten beviel het prima, maar op den Dries wilde graag terug naar zijn oude club. Zal dit in de koppies van Daarle meespelen of kan men zich daarvoor afsluiten…?

Vv Bruchterveld heeft tot nu ook één verloren, uit werd bij koploper PH prima gevoetbald maar de punten moesten we in Almelo laten.

De andere 4 wedstrijden wisten we te winnen, zei het nipt, maar alle 12 punten verdiend gepakt, de laatste pot tegen Sportclub Rijssen wisten we ook aanvallend een vuist te maken, onze middenvelders wisten de voorwaartsen nu wel vaker in stelling te brengen, dat we er maar 1 maakten was jammer kansen op meer hadden we zeker..!

Kansen zijn we ook vandaag nodig, graag de ballen zoveel mogelijk verticaal over het veld, snel opbouwen inspelen en vrijkomen, wellicht ook wat metertjes maken en de bal toch niet krijgen is ook is ook een onderdeel van het spel, spektakel, inzet en passie is wat we graag zien langs de zijlijn, voor oeverloze breedte passen en slaapverwekkende potjes  kijken we wel op tv.

“Soms is het, hoe simpeler hoe beter, want hoe minder keuze je een speler laat, hoe meer kans dat hij het juiste doet”

Bruchterveld zal graag de aansluiting willen houden bij de top in de 4e klasse D, dat is ook zeker mogelijk vandaag, Daarle zal daar de dupe van moeten worden jammer maar dat is niet anders…!!

Veel kijkplezier gewenst…!