Voorbeschouwing Bruchterveld- SCN

Aanvang: 14.30 uur

Scheidsrechter : G.R.M. Jansen

Welkom op ons mooie, vernieuwde, Sportpark de Noppenweide, een speciaal welkom aan onze gasten uit Nieuwlande.

Vandaag de 2e competitieronde tegen de mannen uit Nieuwlande, zij wisten hun 1e wedstrijd thuis te winnen tegen NWVV met 1-0.

Het team van onze nieuwe trainer Arjan Keuken is het seizoen heel aardig begonnen, met 9 punten uit 3 bekerwedstrijden kan men spreken van een unicum, de laatste jaren lukte het niet om een ronde verder te komen. Volgende tegenstander is zondag 1e klasser Rohda Raalte op 22 oktober zullen de Tricolore’s in Raalte moeten verschijnen.

De meeste tegenstanders in deze competitie zijn nieuw voor Bruchterveld, in de provincie Drenthe houd men blijkbaar van afkortingen SCN, NKVV, FDS enz. dus bij elke tegenstander zal een korte topografische uitleg noodzakelijk zijn.

Bruchterveld is, na het afscheid van een aantal spelers, aan het verjongen zowel op het veld als langs de lijn, binnen de lijnen valt het aanvallende spel van de ploeg op, coach Keuken laat geen moment onbenut om te zorgen dat we op de helft spelen van onze opponent, en dat is iets wat we graag zien. Voetballen met lef naar voren is voor de spelers niet alleen een stuk leuker maar voor ons als toeschouwer ook prettiger.

Vorige week speelde Bruchterveld in en tegen Hoogeveen, met een keurige 1-2 overwinning kon men huiswaarts, waar we vorig jaar problemen hadden het net te vinden hebben we er nu al 13 tegen de touwen gejaagd in 4 wedstrijden…dat is een mooi gemiddelde, ik zou zeggen vasthouden vandaag….!!!

Wij wensen u allen een prettige en sportieve wedstrijd.