Vv Bruchterveld – SVV ’56 Sibculo

Aanvang: 14.30 uur

Scheidsrechter: A.G.M. Kreileman

Zaterdag a.s. ontvangen de Tricolores onze buren uit Sibculo, van harte welkom op ons Sportpark de Noppenweide.

In deze 4e klasse D weinig derby’s dit seizoen jammer genoeg, maar voetballen tegen de buren is altijd mooi, en kan soms aan beide kanten net even dat beetje extra geven.

Onze gasten staan op plek 8 met 4 punten uit 3 wedstrijden, alle smaken al een keer gehad, winst, verlies en gelijkspel, de ploeg van trainer Abel wil graag 3 punten bijschrijven en zal dat zijn spelers ook wel hebben ingefluisterd.

Bruchterveld is het seizoen goed begonnen, 3x winnen is 9 punten en dan sta je samen met Sweel bovenaan, na winst op naaste belager FDS vorige week is Bruchterveld een van de ploegen die de dienst uitmaken vooralsnog….!

Trainer Keuken weet zijn mannen goed te motiveren en we spelen vaker op de helft van de tegenstander, voor de kijker is dat zeer prettig we hopen dat dit vandaag wederom het geval is..!

Kijken naar de ranglijst heeft nog niet zoveel zin na 3 wedstrijden, dus vandaag zal Bruchterveld sterk moeten beginnen, vanaf het beginsignaal…., SVV ’56 weet wat het kan en waar het goed in is en zal er alles aan doen Bruchterveld een lastige middag te bezorgen. Trachten de spreekwoordelijke lijn door te trekken en te zorgen dat we om 16:15 uur met de handen in de lucht staan…., succes Bruchterveld.

Wij wensen u een mooie sportieve wedstrijd en veel kijkplezier…!