Bruchterveld ontvangt SVV “56 Sibculo

Aanvang: 14:30 uur op Sportpark de Noppenweidde

Scheidsrechter: dhr. W. Veldhuizen

Zaterdag 2 december de wedstrijd tegen onze (bijna) buren SVV 56 uit Sibculo, de oranje- hemden zijn, na een wat stroef begin, met een heel aardige reeks bezig. Vorige week nog een gelijkspel tegen Daarle, de weken daarvoor ruime overwinningen. Met 21 goals en maar 11 tegen laat men zien dat het team aardig staat, zowel aanvallend als verdedigend.

De Sibculoërs weten dat Bruchterveld, traditiegetrouw, moeite heeft met het voetbal van SVV, dan vertel ik niks nieuws, de tegenstander meeslepen in hun geslepen spel is wat ze heel goed kunnen dat is een kwaliteit….!!

De mannen van Keuken wonnen vorige week eenvoudig, MVV Marle werd met 0-8 aan de kant gezet, daarmee kreeg men op plek 2 in handen. De plaats waar men aan het eind van de competitie, minimaal, ook wil staan, de beste manier waarop dat bereikt kan worden is de thuiswedstrijden sowieso winnend af te sluiten.

Zoals al gemeld is Sibculo een niet te onderschatten tegenstander, de Tricolore’s zullen vandaag in hun eigen spelritme moeten komen, trachten tussen de linies te komen zodat de SVV geen grip op ons voetbal kan krijgen. Dat de welbekende mouwtjes vandaag opgestroopt moeten worden, ook wanneer het koud is, is een feit….!

Dat de goedheiligman in het land is prachtig maar dit betekent niet dat we vandaag cadeautjes weg gaan geven, die houden we nog even voor de 5e van deze maand.

Sint en Piet wilden wel eens weten hoe het met Bruchterveld gaat

Zeer nieuwsgierig vragen ze  mij hoe het er voorstaat.

Op een zeer verdienstelijke 2e plek staan die kerels momenteel

Knap die trainer Keuken heeft ze dus nog steeds in het gareel

Fanatiek is die trainer wel poeh…, en praten dat die kan

Maar goed trainen en presteren daar is ie dan wel weer van…!

Een overwinning voor de Bruchtervelders eist de Sint minimaal

Anders wordt het met pakjesavond wel heel erg kaal….!!

Wij wensen u een prettige wedstrijd, en veel kijkplezier.