Bruchterveld – SVBO

Aanvang: 14.30 uur

Scheidsrechter: W. Braaksma

IMG_5306-3

Zaterdag a.s.  speelt vv Bruchterveld op Sportpark de Noppenweide in Bruchterveld, onze tegenstander is  SVBO uit Barger-Oosterveld (Emmen).

SVBO staat momenteel op plek 7 met 10 punten uit 7 wedstrijden, een stabiele middenmoter in de 4e klasse D, met 27 doelpunten voor en 21 tegen. Doelpunten maken ze dus makkelijk….daarentegen moet men ook regelmatig incasseren. Vorige week buurtgenoot Angelslo met 7-0 opzij gezet dus de mannen van trainer Keuken zijn gewaarschuwd…!

De Tricolore’s speelden deze week hun bekerwedstrijd tegen Rohda Raalte, tegen deze 1e klasser speelde Bruchterveld een keurige eerste helft, we konden voor de thee prima meevoetballen, door wat ongelukkige acties was het 2-0. Na de rust was het snel gebeurd en verdween het geloof in een goed resultaat, dat het uiteindelijk 7-0 wordt, ach dat is voor de statistieken.

Bruchterveld zal vandaag vanaf het eerste fluitsignaal scherp moeten zijn, direct SVBO duidelijk maken wat hier vanmiddag de bedoeling is, het initiatief zal bij ons moeten liggen, iets wat ons dit seizoen best goed ligt, niks niet achteroverleunen, nee voetballen vanuit onze kracht:

“Hoe simpeler hoe beter, want hoe minder keuzes de spelers krijgen hoe meer kans dat hij het juiste doet”

In de 4e klasse wordt vandaag de eerste periode kampioen gehuldigd, Bruchterveld is een grote kanshebber, maar zal toch eerst moeten zorgen dat de punten gehaald worden alvorens te kijken wat er op de andere velden gebeurd. Als we spelen met het nodige lef en durven aan te vallen moet het positief uitpakken vandaag…. Succes Bruchterveld.

Wij wensen u een leuke en sportieve wedstrijd.