Bruchterveld ontvangt Dieze West

Aftrappen op ons mooie Sportpark de Noppenweide, om 14:30 uur onder leiding van scheidsrechter R. Steen.

Welkom aan de spelers, begeleiding en supporters van onze gasten.

Vandaag ontvangen de Tricolore’s  nummer 10 van de 4e klasse Dieze West, de ploeg van trainer Tom Ijzerman begon, net zoals die van Keuken, met veel ambities aan het seizoen 2018 – 2019 maar moesten beide de plannen gaandeweg toch flink bijstellen.

Kijkend naar de uitslagen van de ploeg uit Zwolle zijn deze erg wisselend, makkelijk scorend maar  ook net zo eenvoudig de ballen om de oren krijgen, 37 doelpunten voor en 38 tegen geeft de situatie goed weer, de ploeg kan heel goed voetballen maar kan de wedstrijd ook zomaar uit de handen geven. Dieze West trapt er elke week wel een paar in, maar dit leverde nog maar 5 overwinningen op dit seizoen, cijfers, die gezien het niveau van het team, absoluut beter kunnen.

Trainer Keuken zag zijn ploeg winnen in Sibculo, na een matige eerste helft was de tweede beter en voetbalde het team naar een overwinning, afgelopen week nog een oefenpartij tegen 3e klasser Mariënberg met 2-2 gelijkgespeeld wat eigenlijk een overwinning had moeten zijn. Maar u kent het gezegde één zwaluw maakt nog……., maar het lijkt er wel op dat het team de smaak weer heeft te pakken en hopelijk de weg weer naar boven kan vinden.

Beide ploegen hoeven niet echt up- of downstairs te kijken, ze kunnen er vandaag gewoon een vermakelijk potje van maken, Bruchterveld wil laten zien dat de weg omhoog is ingeslagen, Dieze West zal vandaag, jammer genoeg, met lege handen weer naar huis moeten…tis eem nie aans…!!

We wensen u een mooie en sportieve wedstrijd…. Veel kijkplezier…!!!