Beste voetballiefhebbers,

Zaterdag a.s. de laatste competitiewedstrijd voor vv Bruchterveld, we heten onze tegenstander vv Avereest, en de meegekomen supporters, van harte welkom op ons mooie Sportpark de Noppenweide in Bruchterveld. Scheidsrechter Jansen zal vanaf 14.30 uur trachten alles in goede banen te leiden.

De Tricolore’s uit Balkbrug, spelend in hun prachtige tenue, staan na 21 wedstrijden op een verdiende 2e plek, op de juiste momenten de goede vorm tonen dat is klasse, een heel stabiel seizoen gedraaid zelfs PH Almelo nog even aan het zweten gebracht, thuis winnen van de kampioen da’s gewoon lekker…!!

Waar Bruchterveld liep te ploeteren tegen SVV en DKB had Avereest minder moeite en die verliespunten maken nou net het verschil, resultaat plek 2 an de Balke… top..!

Afbeeldingsresultaat voor vv avereest

De ploeg van trainer Stef Lamberink heeft een gedegen seizoen gedraaid, zeker na de winterstop hele goede uitslagen, dus de terechte runner-up van de 4e klasse.

De Tricolore’s uit Bruchterveld staan en blijven op plek 3, ongeacht het resultaat vandaag, de laatste weken zit de klad d’r een beetje in, die winstpartij tegen laagvlieger MVV 69 was dus nog erg belangrijk. Wekelijks laten we goed veldspel zien maar dit uitdrukken in kansen en uiteindelijk doelpunten is een stuk lastiger voor de ploeg van trainer Keuken.

Vandaag een wedstrijd om des keizers baard, of wat men ook wel eens zegt voor spek en bonen….? Daar mag eigenlijk geen sprake van zijn, vandaag is het juist de uitgelezen mogelijkheid om weer “in schwung” te komen voor de wedstrijden die ons nog te wachten staan.

Op 2 juni is het vv Oeken, Harfsen of Sportlust Glanerbrug……., dat zijn onze mogelijke tegenstanders in die eerste ronde nacompetitie, om 17:00 uur op de Noppenweide, schrijf het alvast in uw agenda of telefoon…!! Alle support is dan van harte welkom, Bruchterveld naar die finaleronde op 9 juni is dan het devies…!

Wij wensen u een mooie en sportieve wedstrijd, en veel kijkplezier.

Graag wil ik u ook nog even attenderen op de feestweek voor onze 50-jarige verjaardag, vanaf zaterdag 2 juni is er feest t/m zaterdag 9 juni, kijk op www.vvbruchterveld.nl voor het prachtige programma….!!!