Vv Bruchterveld – Hoogeveen

Aanvang: 14.30 uur

Scheidsrechter : R.G.J. Wolterink

Van harte welkom op Sportpark de Noppenweide in Bruchterveld, een speciaal welkom aan onze gasten uit Hoogeveen.

De mannen van trainer Edward Sabandar tankten afgelopen week veel zelfvertrouwen tegen sc Angelslo. Met maar liefst 12-0 werd er gewonnen, met fris en aanvallend voetbal werd de tegenstander aan gort gespeeld. Volgens het wedstrijdverslag op de site is men nu klaar om de top van de 4e klasse te bestormen en serieus mee te doen voor de prijzen.

De Tricolore’s weten dus wat hun te wachten staat vandaag, een gemotiveerde tegenstander die in vorm is en vol voor de overwinning zal gaan.

De mannen van trainer Keuken speelden vorige week in de dichte en koude mist een wedstrijd tegen NKVV, het begin was zeer goed, de voorsprong verdiend maar het verloop van de wedstrijd was matig, ok 3 punten maar voetballend kunnen we een heel stuk beter.

Vandaag kunnen we dat laten zien, willen we mee blijven doen in de top van de 4e klasse, dan zullen we ook top moeten presteren, niks geen excuses zoeken maar gewoon knallen. Voor Sinterklaas spelen is er vandaag niet bij, cadeautjes weggeven doen we op 5 december, daar kan en mag zaterdag 3 december geen sprake van zijn…..!

Er rest ons nog een uitwedstrijd tegen SCN volgende week, ook niet onbelangrijk, maar eerst zorgen dat die 3 punten in Bruchterveld blijven.

Wij wensen u een leuke en sportieve wedstrijd….!